معرفی نژاد گربه اوسیکت

گربه اوسیکت بسیار به بازی کردن علاقه  دارد مخصوصا بازی تعقیب و گریز یکی از بازی های جذاب برای اوست و همیشه دوست دارد افراد را در  خانه تعقیب کند اواجتماعی است و به مهمان ها حمله نمیکند و باآنها مهربان است، فعالیت مورد علاقه این گربه برگرداندن اسباب ابزی های پرت شده است.

0 دیدگاه 0 پسندیدن
116 مشاهده شده 8 دقیقه مطالعه
معرفی نژاد گربه اوسیکت

معرفی نژاد گربه اوسیکت

ویژگی های گربه نژاد اوسیکت


گربه اوسیکت بسیار به بازی کردن علاقه دارد مخصوصا بازی تعقیب و گریز یکی از بازی های جذاب برای اوست و همیشه دوست دارد افراد را در خانه تعقیب کند ،اواجتماعی است و به مهمان ها حمله نمیکند و باآنها مهربان است، فعالیت مورد علاقه این گربه برگرداندن اسباب ابزی های پرت شده است، اوسیکت بسیار باهوش بوده و آموزش ها را به راحتی یاد می گیرد، به پازل ها علاقه نشان می دهد و راحت می تواند راهی برای باز کردن درب ها پیدا کند.

اوبسیار اجتماعی و در ضمن سازگار است بنابراین اگر شما میخواهید اوسیکت را در طول روز تنها بگذارید پیشنهاد ما این است که سگ یا گربه ی دیگری را هم کنارش بگذارید


آمار حیاطی گربه نژاد اوسیکت | Ocicat

طول عمر:۱۰ تا ۱۵ سال.


 

وزن گربه نژاد اوسیکت | Ocicat

وزن: (۲.۷-۶.۸) کیلوگرم.

 

مشکلات و سلامتی گربه نژاد اوسیکت | Ocicat

گربه نژاد اوسی کت و همچنین گربه های نژاد مخلوط با او دچار مشکلات ژنتیکی زیر می شوند:

آتروفی شبکیه مترقی که منجر به کوری می شود. بیماری های قلبی که با کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک، تشخیص داده می شود. آمیلوئیدوز کلیوی و یا کبدی و بیماری پریودنتال.


نحوه مراقبت از گربه نژاد اوسیکت | Ocicat

برای از بین بردن موهای مرده شانه زدن هفتگی پیشنهاد می شود مسواک زدن دندان برای همه ی حیوانات خانگی واجب است تا به بیماری پریودنتال دچار نشوند و پیشنهاد ما این است که دندان های اسفینکس را روزانه مسواک کنید ناخن هایش را دو هفته یک بار کوتاه نمایید، ترشحات کنار چشم را با پارچه ای نرم و مرطوب تمیز نماییدو همیشه این نکته را رعایت کنید که برای اینکه عفونت پخش نشود بهتر است برای هر چشم از پارچه ای جداگانه استفاده نمایید.

باید گوش های اوسی کت هفته ای یک بار بررسی شود اگر کثیف باشند با پارچه ای مرطوب و نرم یا می توانید پارچه را با مخلوطی از سرکه سیب طبیعی و آب گرم مرطوب نمایید و گوش را تمیز کنید

جای خواب این نژاد را همیشه تمیز و مرتب نگاه دارید

بهتر است این نژاد از گربه را داخل محیط خانه نگه دارید با اینکار از بیماری های منتشر شده توسط گربه های دیگر و حملات سگ اورا محافظت می نمایید.


اندام گربه نژاد اوسیکت | Ocicat

گربه آسی کت پوشش صاف و اطلسی دارد که در ۱۲ رنگ دیده می شود.

این گربه دارای بدنی صاف و عضلانی و در عین حال ظریف می باشد گوش های او بزرگ است و چشمانش بادامی شکل و به سمت بالا کشیده است و به هررنگی به جز آبی دیده میشود، دم این گربه باند است


میزان سازگاری گربه نژاد اوسیکت | Ocicat باکودکان و حیوانات خانگی دیگر

نژاد آسی کت گربه بازیگوشی است. او انتخابی مناسب برای خانواده ها ی دارای کودک و سگ وگربه دوست است. او آموزش ها را براحتی می آموزد و علاقه زیادی به بازی دارد. البته معرفی حیوانات خانگی به هم باید در شرایط کنترل شده و آرامی انجام گردد.


.

نظرات کاربران 0

جهت ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب کاربری